Waar kun je goedkope bloembakken voor aan het balkon kopen?

En dan bedoel ik echt goedkoop..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe goedkoop is goedkoop?

Antwoorden (7)

Boerenbond, action, intratuin.
praxis.
Ze hebben overal aanbiedingen, hetis maar net wat je goedkoop vindt. Misschien kun je op marktplaats ook wel wat vinden
13 jaar geleden
Dit is nou typisch zo'n artikel dat je goedkoop koopt op Marktplaats van iemand die er van af wil, zeker als het niet al te mooi of trendy hoeft te zijn. Als je er heel veel nodig hebt: er is een aanbieder die ze aanbiedt voor 99 ct. per stuk, maar dan moet je er wel 1000 afnemen ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij kringloopwinkels liggen ze vaak heel goedkoop op een nieuwe eigenaar te wachten.

Toegevoegd na 2 minuten:
Misschien kun je a.s 30 April op de vrijmarkt nog goedkoper terecht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Correct ,als wij er teveel hebben worden ze gewoon weggegooid.+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, en sommige grote steden hebben zelfs een speciale kringloopwinkel die zich helemaal richt op tuin en planten.
Action of Big Bazar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoek eerst eens op marktplaats, en vink dan bij uitgebreid zoeken gratis aan.
daar heb ik ooit een bank gevonden,
en bloempotten vind je dan zoeiso.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de action heb je ze vast wel en ook goedkoop.
Misschien kun je ze zelf dan nog versieren? :D

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Houdt de aanbiedingen van de diverse supermarkten in de gaten. Om deze tijd van het jaar (eigenlijk ietsje eerder) hebben deze aanbiedingen op tuingebied.