Wat zijn leuke dingen om je huis mee op te pimpen?

Kblijf hier nog 2jr wonen en heb geen zin om honderden euro's uittegeven aan evt.nieuw behangetje etc. Iemand leuke ideen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik dacht dat je in parijs ging wonen met wouter
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik dacht dat je een koophuis had,die is over 2 jr niks meer waard zei je

Het beste antwoord

Bij de Action heb je leuke kandelaars, zeefdrukken en heel veel andere leuke spulletjes. Ook om creatief mee te worden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Voor 20 euro heb je meer dan je dragen kan! Heerlijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

prachtige posters van Real Madrid ipv behang

heb ik ook gedaan omdat mijn ex voor atletico is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nieuwe planten een paar grote varens of ander soortige grote kamerplanten die maken de ruimte een stuk aangenamer. En met het verven van een oud meubel bijvoorbeeld kom je ook al een heel eind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de min die is gegeven had ook best een reactie met een uitleg gemogen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van mij n plus,ik vind t een leuk idee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen min van mij, maar die grote planten die jij noemt zijn hartstikke duur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is waar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welnee joh, min-naars vinden uitleg geven te moeilijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ipv van échte planten zou k tog n paar plastic planten kunnen nemen? Ook makkelyk met verzorgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ipv van échte planten zou k tog n paar plastic planten kunnen nemen? Ook makkelyk met verzorgen.
hier in de buurt (misschien ook bij jouw) ligt een Timco markt , ook leuke spullen voor weinig geld om je huis mee te decoreren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat knap dat je nu al weet dat je nog 2 jaar op je huidige adres blijft wonen. Ik zou willen dat ik ook zo ver vooruit kon kijken!

In ieder geval is IKEA meermalen in prijzen gevallen bij woonbeminnend Nederland.

Kijk eens in die gratis catalogus, of beter, ga er zelf eens kijken. Je kunt er zomaar op verassende en vernieuwende ideeen komen!

Veel Plezier!

De sfeer in je huis kun je overigens ook heel makkelijk veranderen met andere verlichting!
Denk eens aan het plaatsen van gekleurde TL lampen.
Die zijn best heel modern!

Ik ken iemand die het hele jaar kerstverlichting in huis aan heeft. Klinkt vreemd, maar het is er altijd gezellig.

Toegevoegd na 3 minuten:
Of ga eens langs bij een kringloopwinkel en doe daar ideeen op. Ikea is niet de duurste, maar soms kun je bij een kringloopwinkel heel goedkoop aan leuke dingen voor in huis komen...

Of kijk gewoon eens op Marktplaats.nl of je leuke dingen kunt vinden om je huis mee op te vrolijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de markt verkopen ze al leuke stofjes voor maar
0,50 cent per meter!

Kan je kussentjes van maken, gordijntjes,
donsdekovertrekken, een overtrek voor een stoel, etc en noem maar op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hang eens een mooie lap stof aan je muur en koop voor je bank een grand foulard (bij Xenos of Action ofzo).
13 jaar geleden
Misschien zijn kringloopwinkels iets voor jou? Die heb je ook voor interieur ipv alleen kleding. Een goeie kringloopwinkel heeft vaak leuke vintage tweedehands spullen voor een zachte prijs. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga eens naar action, die hebben allerlei leuke dingen om je huis goedkoop een andere look te geven zonder te klussen. Denk aan kaarsjes en kandelaars, andere kussentjes, een plaid voor over je bank, tafelkleedjes of lopers, andere lampenkapjes, bloempotten, schilderijtjes, spiegels etc etc.

Wat ook leuk is zijn van die muurstickers die je op je huidige behang kunt plakken, die kan je bijvoorbeeld bij de Gamma halen, ziet het er ook weer heel anders uit!