Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind ik een interieurontwerper?

Ik wil mijn oudere woning opknappen. De keuken is nu niet verbonden met de woonkamer, ik wil een muur uitbreken en er een open keuken van maken. De vloer en de trap moeten worden opgeknapt, een convectorput moet verdwijnen, de schuifpui aan de achterkant moet worden vervangen.

Nu heb ik gezien dat je een huis flink "kapot kunt maken" met zo'n grote verbouwing. Ik heb al twee keer gezien hoe een wat onhandig ingericht, maar sfeervol en knus huis werd veranderd in een handiger, maar sfeerloos en "koud" huis.

Op TV zie ik meerdere programma's waar een huis wordt opgeknapt. Denk aan Eigen Huis en Tuin, of Weer Verliefd op je Huis, of Kopen zonder Kijken, of hoe ze ook precies mogen heten. Daar gaat een interieurontwerper aan de gang.

Maar dat zijn mensen als Moniek des Bouvrie, of Osiris. Die zijn vast razend duur.

Ik zoek zo iemand, maar dan betaalbaar. Maar hoe kom ik aan zo iemand? Iemand die mee kan denken, het huis zowel praktisch als sfeervol houdt, en wellicht zelfs de aannemer kan aansturen?

3 jaar geleden
in: Interieur
14.8K
Abcde
3 jaar geleden
Het lijkt mij dat je op zoek bent naar een architect.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Binnenhuisarchitect? Goeie aannemer?
Vraag eerst offertes; liefst bij meerdere mensen. Vergelijk dan de prijs en kwaliteit voor zover mogelijk. Gewoon googelen in je omgeving.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding