Is dit Chinees porselein?

Dit setje stond vroeger al in onze kast. Waar komt dit vandaan? En heeft het waarde (behalve de emotionele waarde)?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Interieur
1.9K

Antwoorden (2)

Over waarde valt niets over te zeggen. Het is niet duidelijk wat dat setje precies inhoudt. Maar het is wel duidelijk dat dit niet chinees is. Die zetten nooit TF op hun porselein.
3 jaar geleden
De lauriertak vind je op Winterling Bavaria Porselein (Duits), dat gemaakt wordt als Chinees porselein. Het komt dus niet uit China, want dan zou je Chinese karakters op de onderkant tegenkomen.