Hoe haal ik een schoenveeg van de trap?

Het is een geverfde trap dus ik moet voorzichtig doen met middelen

4 jaar geleden
in: Interieur
1.6K
Pieterke
4 jaar geleden
Dasty schijnt ook te helpen. Ik heb er zelf geen ervaring mee. Je moet dan wel de GELE fles hebben. Alleen te koop bij Wibra.
Abcde
4 jaar geleden
Probeer er eerst eens met je vinger over te wrijven. Op mijn houten vloer komt dit ook wel eens voor en dat werkt dit goed.

Antwoorden (2)

Met een zacht potloodgum van goede kwaliteit. Bijvoorbeeld kneedgum van Bruynzeel. Als het goed is gum je het daar zó mee weg.
Amadea
4 jaar geleden
127726
4 jaar geleden
Dankjewel Amadea met een natte lap lukte het niet dus ik vroeg het hier maar
Een doekje met wat wasbenzine geeft meestal goed resultaat, en het tast verf niet aan.
4 jaar geleden
127726
4 jaar geleden
Dank je ik zal het proberen