Wie weet welk merk deze douchekraan is?

De thermostaatknop is defect en die wil ik vervangen, maar ik kan nergens op de kraan het merk vinden.

Picture for question
4 jaar geleden
in: Interieur
2.3K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Met betere foto naar de bouwmarkt gaan of een winkel in sanitair, wellicht herkennen zij dit model.
dudemeister
4 jaar geleden
ik zou een andere halen, het enigste waar je op moet letten is ; hart tot hart afstand van de leidingen

Antwoorden (1)

Hoewel de kleur vreemd overkomt is het model zeker van Plieger.