Waar kan ik deze 230V 3x 5 Watt led plafondlampjes kopen?

In het plafond heb ik led-lampjes geplaatst. Na een heel aantal jaar beginnen deze het af te laten weten. De kwaliteit was ook niet denderend.
De afmeting van de lamp is ongeveer 8 bij 8 cm. Het materiaal is geborsteld aluminium. De oorspronkelijke leverancier heeft het niet meer en de bon is inmiddels weg. Helaas staat er geen merk op de lamp (althans, ik kan het niet vinden).

Picture for question
4 jaar geleden
in: Interieur
2.2K
TurfGraver
4 jaar geleden
Gamma?
https://www.gamma.nl/assortiment/philips-donegal-inbouwspot-vierkant-nikkel-230v/p/B583806
Thecis
4 jaar geleden
Op zich een goeie. Maar het is voor een praktijk ruimte en dan moet ik 30 lampjes vervangen. Het is namelijk niet mooi als je meerdere lampjes door elkaar gebruikt. Maar het is zeker een optie, maar wel als plan B ;-)
Utrecht
4 jaar geleden
Kan je het lampje eruit halen en kijken wat voor stekker er op zit? Wellicht zijn er (LED) lampjes met zelfde stekker en diameter (maar dan niet persé 3 lichtpuntjes).
Thecis
4 jaar geleden
Als ik andere lampjes er in zet, moet ik gewoon alles vervangen. Dat is echt plan B. Anders staat het ook niet echt professioneel. Dus ofwel hetzelfde, ofwel alles vervangen.

Het beste antwoord

In Polen zou je een dergelijke lamp kunnen kopen. De Vera 3.
Je zou kunnen vragen of de lamp naar Nederland gezonden kan worden.
https://www.otolampy.pl/product/oprawka-vera-3-hl673l-led-3w-2700k
Losse led-lampjes zijn hiervoor niet te krijgen.
4 jaar geleden
Thecis
4 jaar geleden
Die lijken er inderdaad wel heel erg op. Alleen is de buitenkant natuurlijk rond ipv vierkant. Ik spreek / lees totaal geen Pools. Weet jij of ze deze ook in het vierkant hebben? Ik heb er ca 30 in een praktijk en ik kan het niet maken of 2 verschillende types in het plafond te hebben. Maar als deze in het vierkant te krijgen zijn, zal bijna niemand het verschil zien.
SimonV
4 jaar geleden
Wattage is overigens 3 in plaats van 5 Watt. Je kunt het ronde middengedeelte er niet uithalen? Anders zoiets?
https://m.ru.aliexpress.com/item/32473207867.html?dp=bd1c2e5b8e259a7160c92a2ee6756527&af=733404 Met https://yandex.com/ kun je op soortgelijke afbeeldingen zoeken.
Thecis
4 jaar geleden
Die laatste, dat zijn ze gewoon. Nu eens kijken hoe ik het kan bestellen. Mij Russisch is wellicht slechter dan mijn Pools ;-)