Graag tips cq een goede oplossing voor het onderstaande probleem

Wij hebben veel overleden familieleden. Mijn man wil foto's van hen op de slaapkamer, ik niet Ik wil wel foto's van hen in de huiskamer, hij niet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
1K
Cryofiel
13 jaar geleden
Zet jullie bed in de huiskamer, en zet de zithoek en de eettafel op de slaapkamer. Allebei blij... ;-)

Het beste antwoord

misschien aan zijn kant een klein fotootje op zijn nachtkastje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Gescheiden gaan slapen?
Foto's in de kast van hem?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ik nou ook al niet meer naast hem ga slapen haha +1 voor de kast
Foto's op de gang of langs de trapwand? Met elkaar praten en een compromis vinden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Persoonlijk foto's in de slaapkamer zou ook mij voorkeur niet hebben, ik zou beiden naar een andere geschikte locatie zoeken.

Ik ken mensen die hebben deze fotos in de trap-hal hangen en ik ken mensen die hebben ze langs de trap naar boven hebben gehangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
dank je
Als je ze nu eens allemaal in een grote lijst stopt, dan kun je die lijst de ene week (maand) in de woonkamer hangen en de andere week in de slaapkamer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ook een aardig idee +1
toch denk ik dat die het niet gaat worden
wat dacht je van de overloop?Dat is nl.tss de woonkamer en de slaapkamer in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de tuin of op het balkon,laat een canvas tuinposter maken.Of anders gewoon maar in het fotoalbum.