Is dit japanse porcelein waardevol?

Het lijkt erop dat de afbeelding geprint is en het goud met de hand geschilderd. Onderaan ieder stuk staat het woord Japan in goud geschreven

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Interieur
1.5K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het ziet er heel kitch uit, heb je foto's van de onderkanten?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het ziet er inderdaad super kitch uit :-) Zal een foto uploaden, dank iig voor je reactie!

Antwoorden (2)

Als het woord aan de onderkant echt Japan is, zal het zeker niet in Japan gemaakt zijn. De Japanse naam voor Japan is Nippon, dus ik ben bang dat het echte namaak is, en je er bij verkoop niet veel voor zal krijgen. Duur verzekeren hoef je het ook niet dan, scheelt ook weer
anneliez
6 jaar geleden
Nee. Vrijwel hetzelfde servies staat te koop bij "Mooie ouwe zooi" voor nog geen 23 euri. Zie http://www.mooieouwezooi.nl/nl/producten/thee-set/p34/
Amadea
6 jaar geleden
burgos
6 jaar geleden
Amadea Dat je dat heeft gevonden,,,, knap hoor.