is er verschil tussen het zelf impregneren van je bank t.o.v. het door een meubelzaak laten doen?

wij hebben een bank gekocht waarbij de meubelzaak aangeeft dat wij voor 50 euro per zitting de bank kunnen laten impregneren. De bank zou dan 5 jaar vlakgarantie hebben. Nu kan je ook zelf een spuitbus kopen, maar dat zou volgens de meubelzaak minder goed werken. Je zou het vaker moeten inspuiten. Klopt deze stelling? Is de kwaliteit echt minder goed als je de bank zelf impregneert?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Interieur
1.8K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Van wat voor materiaal is je bank?
Ik denk wanneer je eenmaal gaat spuiten dat je dit moet blijven doen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hoe en waarmee doet de meubelzaak het? Mogelijk doen ze het met middelen die voor consumenten verboden zijn (schadelijk o.i.d.)
Ook mogelijk dat ze een verkooppraatje houden, dan zullen ze het je niet willen vertellen. Vlakgarantie of vlek...
Gaat dat werken met rode wijn of als je op een bosbes gaat zitten?
Dan hebben ze vast een proefkussen waarop je dat mag proberen..

Antwoorden (1)

Nooit zelf doen,wij zijn meubelfabrikant,en adviseren dit altijd te laten doen.
Echt niet voor de winst,want wij zijn zelf verantwoordelijk als het mis gaat.
En dat is het nu juist,, ga je het zelf doen?geen garantie,grote risico,s met het
spuiten van het middel.
Ga voor zekerheid... laat het doen.
burgos