Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe hang ik een vlakke spiegel van 60x130 cm aan de deur?

De spiegel weegt best wel wat, en is enkel het glas, zonder frame. Die wil ik graag op de deur van mijn slaapkamer (aan de binnenkant). Bestaan daarvoor aan 2 zijden klevende stickers of zoiets?
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Interieur
26.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ja, die bestaan wel. Hou er wel rekening mee dat je de spiegel niet misschien meer van de deur krijgt zonder dee deur te beschadigen, en misschien ook niet zonder de spiegel te beschadigen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Gebruik daarvoor tape van Tesa of 3M, deze tapes zijn extra sterk en kunnen tegen trillingen (deur tegen deurkozijn) Plak de tape van boven naar beneden op de achterkant van de spiegel, in niet te lange lengte, hou ongeveer per stuk tape van 40 cm aan (zodat je boven en onder een stukje spiegel onbeplakt blijft,, plak boven 3 stroken (aan iedere zijkant 1 en in het midden 1) Plak daaronder 2 stroken in de lengte tussen de stroken in, zo wordt de kracht en het gewicht van de spiegel goed opgevangen.
Deze tape is in iedere bouwmarkt te koop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
burgos
8 jaar geleden
Prima antwoord, alleen..... je krijgt het tape nooit meer van je deur.
En houd er rekening mee,dat na enkele jaren de fut uit de tape is,en dan komt de spiegel er af.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding