Waar kan ik een gietijzeren jezus kruis vinden, waarop jezus naakt is dus zonder doekje?

wanddecoratie

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Interieur
1.1K
Ivana
8 jaar geleden
Dat zal je nergens vinden. Bovendien vind ik het vrij ongepast om dit als wanddecoratie te betitelen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ik ook.... het moet een kado worden
Ivana
8 jaar geleden
Als je er niet achter kunt staan, geef het dan niet!
liveisgreat
8 jaar geleden
Dat zal je denk ik niet vinden. Wat je kan doen is een gietvorm zoeken met christus met doekje, daar klei in doen, dan storten. Dan kan je waar het doekje zit manipuleren tot "zonder doekje" . Daar doe je een pasta rond om een gietvorm te maken. En dan giet je er gips in.
Laat je vooral niet veroordelen omdat je dit cadeau wil geven... Mensen die het daar moeilijk mee hebben moeten misschien eens nadenken wat erger is: een christus zonder drappage aan de muur hangen of andere mensen veroordelen? De bijbel zal wat dat betreft wellicht het antwoord geven.
liveisgreat
8 jaar geleden
dat is dan natuurlijk geen gietijzer maar tja... je kan het altijd in metal verven.
Ik heb nu wel al eens gekeken naar gietvormen in Jezusvorm, lijkt me moeilijk te vinden :-(.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
flauw he... die jongen voor wie ik het zoek vind het prachtig, denk leuk geef iets orgineels wat niemand heeft... nergens te vinden helaas
liveisgreat
8 jaar geleden
het maakt toch niet uit... al wil je er nu 100 voor jezelf om overal in huis te hangen, dat is toch jouw keuze?
maar idd al het voor een geschenk is en je vindt het niet is dat wel jammer... gek dat ze er altijd dat doekje over doen, ik denk niet dat Jezus eerst iets rond hem gedrapeerd kreeg in die tijd maar tja
liveisgreat
8 jaar geleden
tik het eens in in andere talen
naked jesus
nackter jesus
jesus nu
enz...
vooral bij het Engels (bij "afbeeldingen") veel tags, maar je moet zelf maar eens kijken of je kan vinden waar je zoekt

Het beste antwoord

gietijzer heb ik helaas niet gevonden, wel een naakte jezus...
hopelijk ben je er wat mee. http://www.seuil.com/livre-9782020601351.htm
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
is dat niet gewoon een boek? Moet een beeld zijn. Toch bedankt voor het meezoeken
Amadea
8 jaar geleden
Je kunt er een schilderij van kopen: http://nl.art-gallery-painting.com/michelangelo/crucifix.html
liveisgreat
8 jaar geleden
ik zou mijn antwoord verwijderen wegens niet relevant maar dan is Amadeas reactie en leuke tip ook verwijderd dus ....
misschien kan je eens naar de uitgever van het boek mailen of zo?