Van welke designer is deze salontafel? En is er een voorbeeld?

Van welke designer is deze salontafel? En kun je hier een voorbeeld van vinden. Ik heb wel een idee, maar weet het niet zeker.

Ik hoor graag wat jullie weten of ontdekken.

Toegevoegd na 1 uur:
En dan bedoel ik bewijs van dat het om die designer gaat. Zoals een voorbeeld ergens vinden, met die info erbij.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Interieur
Amadea
8 jaar geleden
Met die afbeelding héb je toch een voorbeeld?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Misschien moet er staan: 'een ander voorbeeld'. Althans, zo interpreteer ik het.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor jullie reactie! Uiteraard bedoel ik dan een voorbeeld dat de tafel van die designer is. Dus wie is de designer, kun je bewijs daarvan vinden?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Volgens mij hadden mijn ouders vroeger ook zoiets. Misschien is het gewoon een bepaalde stijl uit de jaren 50/60.

Het beste antwoord

Die zou van Louis van Teeffelen kunnen zijn. Hier staan voorbeelden van door hem bedachte designs: http://www.retrostart.com/designer/louis-van-teeffelen/

Deze Nederlandse meubelontwerper werd geboren op 26 september 1921 in Leeuwen (Gelderland). Hij was vanaf 1955 tot eind 1967 ontwerper van de meubelen die door WéBé werden geproduceerd. Daar hoorden ook meubelen bij voor Topform. Hij overleed (helaas te jong) op 30 april 1972 in Leeuwen.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik zie toch wat andere vormen, maar zoveel verstand heb ik niet van designers en als ik daar verder blader: + Ook ben ik blij met je link, ik zie daar een kastensysteem dat bij familie staat, die was anders mogelijk over een paar jaar (hopelijk langer) naar de kringloop gegaan..
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Louis van Teeffelen is idd ook wat ik zelf dacht. Alleen kan nergens exact zo'n exemplaar vinden.
Amadea
8 jaar geleden
Is het tafelblad om te draaien?