Hoe kan ik mijn lamp openen om de batterijen te plaatsen?

Ik heb een lamp gekocht.
Merk: Watshome.
Type: LED sensor lamp.

De achterkant van de lamp moet eraf kunnen om de batterijen te plaatsen. Het lukt mij echter niet om het achterkantje eraf te krijgen. Ik heb al van alles geprobeerd: duwen, trekken, draaiende beweging, maar niets lukt. Ik kan nog wel meer kracht gaan gebruiken, of een schroevendraaier ertussen wrikken, maar het moet toch redelijk eenvoudig te doen zijn? Wat is de truc die ik niet doorheb? Is er iemand die deze lamp kent en kan vertellen hoe het moet?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Interieur
14.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je moet die hele bovenkap een klein stukje naar LINKS draaien, als die pennetjes in het brede gedeelte van de sleufjes is, komt die vrij!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat dacht ik op basis van het plaatje ook. Maar dat werkt helaas niet.

Het beste antwoord

Toevallig heb ik niet zo lang geleden een vriendin met precies hetzelfde lampje geholpen, en kon in eerste instantie het ding ook niet open krijgen. Gebrekkige gebruiksaanwijzing! Toen ik bijna op het punt stond om het op te geven maakten mijn vingers een schuivende beweging, en bleek dat nou net de oplossing. Dus niet wrikken of draaien, en niet iets ertussen proberen te steken, maar de bodem opzij schuiven. Het hangt er maar net vanaf welke zijde je voor je hebt of dat naar links, rechts, boven, of beneden is. Dus dat moet je nog even proberen. Maar je merkt het meteen als het de goeie richting is, want dan gaat ie ineens mee!
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het lukt me nog niet, ondanks dat ik alle kanten inmiddels meerdere malen geprobeerd heb. Maar ik heb in ieder geval weer hoop gekregen. Ik blijf prutsen, tot ik op een keer opeens de juiste beweging maak.
Bedankt voor je uitleg!
Amadea
8 jaar geleden
Tip is dan nog om het aan een ander te vragen. Heb je geen huisgenoten, dan een buur of vriend(in).