Waar is de "balstoel" in een fysieke winkel te vinden om te proberen?

Omdat ik best veel achter de computer werk, is mijn houding niet al te best. Ik ben op de hoogte gebracht van de zogenaamde "balstoel", welke ik erg interessant vind om mijn houding te verbeteren. Echter vind ik ze alleen maar in online shops en ik zou ze graag eerst proberen, voor ik daadwerkelijk over ga tot aanschaf.

Kent iemand een fysieke winkel, of een andere manier om de balstoel te testen? Het liefst in Overijssel en omstreken.

Originele link webshop: http://www.ergonomiewinkel.nl/tags/balstoel/

8 jaar geleden
in: Interieur
1K
Amadea
8 jaar geleden
Eigenlijk denk ik niet dat zo'n stoel jou een betere zithouding zal geven. Dan zul je eerder een ergonomische stoel van Stokke moeten nemen, bijvoorbeeld https://www.bureaustoelwijzer.nl/varier-stokke-thatsit-balans

Het beste antwoord

De vraag is een beetje of je er bent met "even erop zitten". Beter is het denk ik om een dergelijke stoel een tijdje op proef te nemen. Via health2work kun je al hun producten 30 dagen op proef bestellen, op basis van no cure no pay. De balstoel valt ook onder deze producten.
Persoonlijk denk ik dat je pas na een aantal werkdagen kunt zeggen of het daadwerkelijk iets voor je is of niet.