Hoe kan ik het beste zorgen voor gedimde lichten?

Ik wil s'avonds wat meer sfeer creëren, maar ik vind het teveel werk om alle stroomkabels te trekken en op 1 dimmer te zetten. Is der een makkelijker en goedkopere optie?

Ik zag laatst iets over Philips Hue, maar dat is wel heel erg duur.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Interieur
Amadea
8 jaar geleden
Kaarslicht gebruiken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Glasvezel doekje over de lampen,

Antwoorden (1)

Neem draadloze dimmers als je het teveel werk vindt om een sfeertje te maken thuis.(het is maar waar je prio's liggen)
Zie: http://www.klikaanklikuit.nl/shop/nl/producten-1/draadloze-dimmers/
Je koopt ze per lamp(ik geloof maximaal 6 per zender) en met een RF zendertje kun je op afstand deze fijne vrienden bedienen...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
+ ook in te bouwen bij een lamp of in een centraaldoos, dus aan te sluiten op een hanglamp.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
zoals je link ook laat zien..
(ik had te snel gereageerd)