Hoe heet een kast waar je een computer in kan zetten?

ik wil een iMac in een soort bureau kast zetten. De imac is best wel hoog dus wat is de beste kast en hoe heet hij?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Interieur
2K

Antwoorden (2)

computerkast

https://www.google.nl/search?q=computerkast&espv=2&biw=1920&bih=955&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=GKDPVImPGKmt7gbT3IHgDg&ved=0CAYQ_AUoAQ

Toegevoegd na 1 minuut:
Welke kast het beste is, hangt af van heet beeldschermdiagonaal dat je niet gegeven hebt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bamibal
9 jaar geleden
Ja, zo simpel is het dus.
Reddie
9 jaar geleden
Inkoppertje, toch ;-) +
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je mag door voor de koelkast!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ook van mij een plus, ik denk dat je een kast waar de deuren dicht van kunnen, moet zoeken onder gesloten computerkast.
Wij maken al jaren computer kasten en zo heten ze ook.
Het nadeel van een computer kast is dat hij altijd vrij hoog is.
Je moet je stoel er voor zetten dus onderaan zitten meestal deurtjes,
en daarboven krijg je dan de ruimte voor je computer,dus... best een heel geval.
is het de bedoeling dat je de
computer niet ziet als je hem niet gebruikt? dan zit je al snel op een vrij hoge kast.
je kan ook overwegen hem op een leuk kastje of tafeltje te zetten.
Als je wat rondneust in een meubelzaak kom je best veel tegen.
Succes

Toegevoegd na 1 minuut:
Uiteraard is op internet ook genoeg te vinden,kijk gewoon op computerkast
burgos
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Wie bedoel je met "wij"?
burgos
9 jaar geleden
Sorry, met wij bedoel ik.... wij zijn een meubelfabriek.al 70 jaar.
En als goede ondernemer zeg je dan wij.