Als je de juiste led hebt wel.
Een voorbeeldje:
Ik heb op mijn aquarium de volgende strips: 1x 10000K wit licht (heel fel wit licht met redelijk wat blauw in), 3x 6500K wit licht (warm wit licht) en 1x RGB-strip ( rood geel blauw licht) waarvan je de kleuren kan programmeren en alle strips zijn mits een controller te dimmen.
Deze combinatie zorg voor een lichtspectrum waar de plantjes zich heel goed bij voelen en goed gedijen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
RGB is red green blue oftewel rood groen blauw
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
je hebt gelijk Deaal, rgb is inderdaad rood groen blauw, was een abuis dat niet juist was, sorry

Andere antwoorden (1)

De standaard led niet die mist namelijk uv licht er is wel speciale led-lampen die dat wel hebben