Heb kunststof doppen onder mijn eetkamerstoelen maar de opplakviltjes gaan er telkens vanaf. Wie heeft de oplossing?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Interieur
1.5K

Antwoorden (3)

Bij Floorfriendly kun je doppen kopen die blijven zitten, aan de doppen zitten de viltjes vast, ze zijn er voor bijna iedere stoelpoot passend te koop. Je zal de oude doppen moeten vervangen voor passende doppen met viltjes. Dit gaat simpel en werkt voor jaren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, maar die zijn heel duur vooral als je 6 stoelen hebt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wij hebben ook 6 stoelen en een houten vloer, de vloer beschadigde door het schuiven met de stoelen, waardoor het om de 2 jaar schuren en lakken was, wat een rotklus was en duur aan de lak, sinds we deze viltjes hebben, geen werk daaraan meer gehad, dus uiteindelijk kosten besparend, ondanks dat de viltjes duur waren. Het zit er bij ons al een jaar of 6 onder.
De vilt met 1 2 3 lijm aan de poot vastplakken, gaan nooit meer los.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er zijn viltjes met spijkertjes te
koop misschien is dat een optie?

Met vriendelijke groeten
van Anne Age
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, dat is geen optie. Bedankt
burgos
9 jaar geleden
En waarom is dat geen optie??
De meest handige manier.
Wij zitten in de meubels,en geef iedereen raad die te gebruiken.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Omdat ik ze ook NOOIT meer koop. Het viltje gaat eraf en de spijker krast in je mooie houten vloer, erger dan een onbeschermde stoelpoot zou hebben gedaan.