Waar kun je losse katoenen kussenslopen halen? (voor op je bed)

Ik weet dat je losse kussenslopen kan halen voor de kussens op je bank, maar ik zoek een kussensloop voor mijn hoofdkussen op mijn bed.
Ik heb wel het dekbedovertrek, maar de bijbehorende kussenslopen ben ik kwijt.

Waar kan ik deze kopen? Het gaat om een rechthoekig kussen, iets kleiner dan een standaard kussen.
Die slopen voor kussens op de bank zijn vaak van een wat dikker, ruwer materiaal gemaakt, ik zoek ze gewoon van katoen.

9 jaar geleden
in: Interieur
3.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kwantum heeft ze ook.

Het beste antwoord

Daar hoef je niet ver voor te zoeken, hoor. Ik koop die bij de Wibra.
Hele stapels met verschillende motieven liggen daar in de rekken bij de handdoeken e.d. Voor een klein prijsje heb je daar nieuwe slopen die passen bij je overtrek.
Amadea
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
haha, dat is inderdaad echt makkelijk.
Nooit aan gedacht om daar te kijken. Zo kan ik inderdaad een bijpassende vinden :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Inderdaad. Makkelijk en goedkoop!

Andere antwoorden (3)

Wehkamp heeft hier aardig wat keus in:
http://www.wehkamp.nl/wonen-slapen/beddengoed/kussenslopen/dreamcovers-katoenen-slopen-(set-van-2)/C28_8H3_H20_418340/?MaatCode=0000&PI=0&PrI=1&Nrpp=192&Blocks=0&defaultSort=M&View=Grid&NavState=%2f_%2fN-1bpgZt2v&IsSeg=0
Ook koop je dat in winkels die gespecialiseerd zijn in beddengoed.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zeeman,beterbed,wibra,hema en mischien action
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bij Ikea. ook 's avonds open..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
Helaas zit die niet in de buurt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ikea heeft zweedse kussenmaten die slopen zijn te klein voor onze kussens ze zijn er al over aan het zeuren sinds ikea in nederland is maar dit word niet veranderd
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Onzinnige min. Ik heb ze ook van Ikea en ze passen prima. Een plus ter compensatie, dus.
Ritsuka
9 jaar geleden
mijn kussen is wel iets kleiner dan normaal, dus wie weet passen ze bij mij perfect.
Maar ik ga eerst ergens anders kijken, omdat ik bijna nooit bij Ikea kom