Op welke manier kan je het best kabels verbergen bij een zwevende plank?

Op de foto ziet u een plank van de Ikea lack serie. Daar zouden nog een paar elektrische toestellen op en rond moeten komen. Hoe kan ik het best mijn kabels wegsteken zodat de zwevende plank mooier oogt en niet overal die lelijke kabels te zien zijn.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur
2.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zie geen foto hoor
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het gaat precies niet om een foto toe te voegen waarvoor mijn excuses, het is nogtans handiger om er een beeld van te hebben.

Antwoorden (2)

Als je het helemaal netjes wilt doen een buis voor de leidingen infrezen in de muur, maar dat is alleen een optie als je de hele huiskamer aan het opknappen bent.

Ook heb ik wel eens gezien dat er iemand juist een opvallende grote gekleurde strip (zoiets als een soort holle plank) als kabelgoot van de vloer naar het plafond op de muur had geplaatst. Zag er best leuk uit

En anders toch maar een simpel kabelgootje, dat ziet er wat strakker en dus netter uit dan de losse kabels.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je kunt bij de blokker een soort van strip kopen dat je kabels aan elkaar vast kan maken.