Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

de makkelijkste manier om een vlag aan een binnenmuur op te hangen is? (zonder de vlag, noch de muur te beschadigen)?

Toegevoegd na 44 seconden:
Ik heb glasvezelbehang in de woonkamer....

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur
6.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Iets ophangen aan behang kan soms ook met spelden. Mogelijk kan dat met een vlag ook, als deze niet te zwaar is.
De gaatjes van spelden zijn zo klein dat je ze niet ziet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
mee eens

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wanneer de vlag niet erg zwaar is kun je zg ''posterstrips'' gebruiken. Dit zijn kunststof strips w
aar je de vlag dan inklemt. Ik gebruik deze voor Bandvlaggen op de kamers van mijn kinderen. Ophangen van de strips kan met nylon visdraad aan kleine haakjes die ik in de plint bovenaan de muur schroef. Heb he geen bovenplint dan kun je het met Tesa-powerstrips op de muur zelf proberen. Deze zijn eenvoudig te verwijderen als het moet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Klittenband. Neem klittenband met een zelfklevende laag en je kunt de vlag zonder schroeven of spijkers ophangen.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
en kan ik dat klittenband na een paar jaar (om maar eens wat te noemen) dan ook weer probleemloos van de vlag verwijderen zonder schade?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Van de vlag wel. en waarschijnlijk ook van de muur, al zal dat wel goed plakken.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding