Waar kan je grote lantaarns/windlichten kopen?

Ben opzoek naar grote lantaarns waarin ik 1 of 2 kersthuisjes kan zetten. Hij moet dus aardig groot zijn en de zijkanten doorzichtig en van glas zonder tierelantijntjes .. Iemand enig idee waar ik dit kan kopen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur
1.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk eens bij de action..

Het beste antwoord

Bij de meeste tuincentra zijn wel grote windlichten en lantaarns te koop, maar is een tafelhaard niet geschikter voor jouw doel, dat bevat een groter grondoppervlakte, zodat je de huisjes makkelijker kunt plaatsen. Het bio ethanol gasplaatje kun je eventueel afdekken voordat je de huisjes erop plaatst.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goede tip... Heb ik ook meer ruimte voor de huisjes. Had ik zelf nog niet aan gedacht. Bedankt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.bioethanolshop.nl/sfeerhaard-tafelmodel.html
Volgens mijn verkopen ze ze ook bij de Blokker en Marskramer en zelfs bij de Action.

Andere antwoorden (1)

Bij Papillon Home Deco verkopen ze deze: http://www.papillonhomedeco.nl/webshop/lantaarns/detail/216/grote-old-look-lantaarn.html
Amadea