Waar kan ik een elektrische klok kopen die geen tikkend geluid maakt?

Toegevoegd na 36 minuten:
Het gaat om een klok met wijzers!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur
1.5K
Ritsuka
10 jaar geleden
Met wijzers of digitale display? Cijferdisplay tikt niet, wijzers vaak wel
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom geef je dit niet als antwoord Ritsuka?
Ritsuka
10 jaar geleden
dit is toch geen antwoord? ik stel gewoon een vraag, zodat ik weet waar de vraagsteller naar op zoek is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
koop een wekker maak zelf een klok en haal het getik eruit

Het beste antwoord

Er zijn klokken met een glijdende wijzer, die dus niet tikken maar gewoon constant doorlopen.
Die zijn als het goed is in elke winkel die klokken verkoopt wel verkrijgbaar.

Voorbeeld:
http://www.klokkenpaleis.nl/stille_klokken.html
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Precies wat ik zocht!