wat is de naam van deze roos achter bol glas?

ik wil graag weten wat de echte naam is van deze ..
roos achter bol glas

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je stelt twee keer dezelfde vraag.
En nog is het niet duidelijk wat je wilt weten. Wil je weten wat voor roos het is?
Of wil je weten wat voor ding het is: bloem achter glas?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Denk dat Sapp het niet helemaal sappt... een beste antwoord op zijn/haar vragen wordt tot nu toe ook al nooit gekozen. Sapp kijk aub even op http://www.goeievraag.nl/pagina/faq/
bij: "wat moet ik doen als mijn vraag beantwoord is"

Antwoorden (2)

Volgens mij is het een handgemaakte roos van zijde. Mijn schoonmoeder had ook zoiets in de kamer hangen, een soort kitsch-kunstwerkje dus. Niet een speciale roos, maar een gemaakte roos.
Ivana
11 jaar geleden
Lijkt op een camelia...