wie weet waar je deze amerikaanse relax stoel in Nederland kunt kopen ? zie foto

speciale lig stoel uit Amerika. waar te koop in nederland

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
1.8K

Het beste antwoord

Op de website van Profita: http://www.woon-winkel.nl/nl/varier-gravity-balansstoel-met-off-white-leder-uitvoering-met-naturel-onderstel/g7/p6876/

Toegevoegd na 22 seconden:
Ga eerst even zitten voor je naar de prijs kijkt ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Zo hé, die vragen er bijna het dubbele voor.....!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou jouw prijs was nog exclusief btw en is volgens mij niet van leer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja Pelle denk dat die van jou van Leer is.dus dan is het prijsverschil te verklaren
Stelde deze vraag namens iemand die op zoek was, dus ik wacht even af met de beoordeling nogmaals
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja, je vraag was niet waar je de goedkoopste kon krijgen ;-)
Amadea
11 jaar geleden
Maar in de vraag staat ook niet dat de stoel van leer moet zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pelle ik denk als ik eerlijk moet zijn en een rechtelijke uitspraak moet doen ha ha dat jij toch de eerste was. spijtig voor Amadea ,
Het ging om het adres en jij was de eerste , dus jij gaf het beste antwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pelle je hebt het snelst het beste antwoord gegeven.
Eerlijk is eerlijk.
allerbeste wensen nog voor 2013

Andere antwoorden (1)

Het is een Gravity Balans relaxstoel,te koop bij Variér (voorheen Stokke). Zie http://www.bureaustoelen.nu/varier-stokke/gravity-balans/
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pelle was je net iets voor met hetzelfde antwoord . het is een goed antwoord , dus toch super bedankt !
Als troost een duimpje omhoog
Amadea
11 jaar geleden
Het is echter niet hetzelfde, kijk maar naar de prijs!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je hebt helemaal gelijk Amadea, dus jij hebt het beste antwoord gegeven, had pelle dat al toegezegd , maar misschien kan ik dat nog veranderen, wat een verschil ! Bedankt nogmaals.groeten
Marjanne en een gelukkig 2013
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
weet niet wanneer je een vraag als beste antwoord ook kan sluiten. Weet jij dat ? want dan sluit ik jouw vraag met het beste antwoord
Amadea
11 jaar geleden
Nadat een vraag een uur open heeft gestaan kan je die sluiten. Het zou nu dus moeten kunnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
tja maar ik ben nog aan het bedenken , wie de winnaar is ha ha.
Pelle was het eerst , mag je niet twee antwoorden als beste doen ?