Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een fotolijst kopen waar je spullen in kan doen?

Bijv. babykleding, schelpen etc. Weet niet hoe dit exact heet.
Bij de ikea was het niet wat.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
5.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ze er vorige maand bij de ikea in Utrecht nog 1 gekocht. Daarna gevuld weer weggegeven dus kan niet voor je kijken hoe het heette... Maar ikea heeft het dus wel degelijk!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je een hele mooie wil, moet je de collectie van Riviera Maison eens bekijken
Die zijn toch mooi..
Succes
(Lees meer...)
burgos
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zien er prachtig uit!

Andere antwoorden (2)

Je bedoelt de extra diepe wissellijsten die ook gebruikt kunnen worden om spullen in te doen. Ik weet niet of je de juiste lijsten hebt gezien bij ikea.. Want ze hebben namelijk de serie Ribba. Die heeft extra diepe lijsten en zijn daar zeer geschikt voor.

Online zijn ze ook wel te vinden :http://www.budgetland.nl/fotolijst-hout-diep-18x24-cm-p-5131.html

Je zou ook eens bij de Hema kunnen kijken. Meende ze daar wel eens gezien te hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de ikea daar idd naar gekeken, had dit nl via google gevonden. Bij de hema hadden ze ze niet.
Kan je in die uit jouw link ook echt spullen doen? Zo ziet het er nl niet uit.
Xenos heeft ook wel eens zoiets. En anders die cadeauwinkels waar ze allerlei snuisterijen en woningopleukdingen verkopen
(Lees meer...)
anneliez
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Xenos heb ik ze ook vandaan. Witte. Heb er foto vsnu vakantie, schelpen en goed gedroogd zand van dat strand in gedaan.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding