Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat mijn eiken nachtkastje stinkt naar zure sinaasappelsap?

Mijn nacjtkastje ruikt al enige tijd naar een glas sinaasappelsap die al een poosje staat en zuur is geworden. Heb nooit sinaasappelsap in de kamer gehad, dus dat zal de oorzak niet zijn. Heb het idee dat alleen de delen zo stinken die niet gelakt zijn. Hoe kan dat en wat kan ik eraan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
2.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Wij maken al jaren (45) eiken meubels, en dit is echt nieuw voor mij.Werkelijk nog nooit mee gemaakt.Zo als je al schreef,zijn het de delen die niet behandeld zijn,ik denk dat dat materiaal ruikt,je kan overwegen de niet behandelde delen te lakken met een blanke lak,dan moet de geur weg zijn,helpt dat niet? dan kan een oude rot in het vak je niet helpen.
Suc6 met het lakken.
(Lees meer...)
burgos
11 jaar geleden
Ik heb het vermoedde dat het kastje in het verleden chemische gereinigd is (geloogd) en dat het kastje niet goed is afgespoeld, hierdoor kan men een zurige lucht ruiken.

Kastje grondig laten reinigen en in het geheel lakken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding