waar vind ik losse klemmen voor een rolgordijn?

de plakklemmen heb ik per ongeluk kapot gemaakt en nu zoek ik losse voor een klemfix rolgordijn.

11 jaar geleden
in: Interieur
1.6K
stiena58
11 jaar geleden
Ik heb al op heel veel site's gezocht maar helaas.

Het beste antwoord

Misschien kun je een nieuw rolgordijn kopen (kleinste maat dus de goedkoopste) en daar de plakklemmen van gebruiken.

Toegevoegd na 34 seconden:
Ik denk dat dit de goedkoopste oplossing is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ is een goede oplossing!

Andere antwoorden (2)

Waarschijnlijk in de winkel waar je het rolgordijn gekocht hebt en anders kunnen ze het vast wel bestellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
stiena58
11 jaar geleden
dat gaat niet ik heb ze van een postorder bedrijf!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De oplossing van peterenada is het beste denk ik want dan heb je voor €7,- nieuwe klemmen,alhoewel er nog verzendkosten bijkomen.
Misschien kun je een site zoeken met gratis verzending?
Heb je al gekeken bij bv de HEMA? Veel succes,jammer dat ik je niet heb kunnen helpen want voorlopig ben je de laatste, ik heb een minnaar die al een paar dagen achter me aan rent en ben dat een beetje zat,sorry! Groet vlindertje
stiena58
11 jaar geleden
klopt peterenada is ook een goeie,want ik heb in de winkels al gezocht en dan kom je ook al bijna aan €10,00
Probeer het eens bij een decorette winkel. Die hebben dat soort onderdelen los.