na kitten vlekken op tegels (vooral zichtbaar als ze nat zijn). Hoe krijg ik deze weg?

ook schrobben en een middel van de tegelzetter helpen niet. Het zijn doorzichtige vlekken die na het nat maken erg goed zichtbaar zijn. één vlek is duidelijk in de vorm van de kit-bus die er heeft gestaan, waardoor ik er vanuit ga dat dit door het kitten gekomen is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
2.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer het eens met stickerverwijderaar. Dat kan je in flesjes kopen en is redelijk onschuldig. Anders wasbenzine of aceton.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is het een geglazuurde of een natuurlijke tegel? Ik denk aan HG, werkt ook op restjes.
http://nl.hg.eu/products/show/id/89/oude_siliconenkit_verwijderen Of aan een fijne schuurspons. (een die ook op een antiaanbaklaag mag)

Antwoorden (1)

Tja, het is een heftig middel,wij hadden ook zo iets,toen adviseerde iemand ons om een busje afbijt te halen.
Dat haalt zelfs verf weg.Smeer het dun in,een uurtje in laten trekken,en dan moet het weg zijn.Als dit niet helpt/ dan moet je er mee leren leven.
Suc6
burgos