aannemer doet niet wat klant vraagt?

dus klant vraagt om zijn huis licht grijs te voegen maar de aannemer voegt het DONKER grijs, maar hey ijst wel zijn geld!
En op het kontract staat er licht grijs op, dus wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt het maanklagen bij zijn bedrijf. misschien helpt dat
ronron1212
12 jaar geleden
een aannemer bij zijn bedrijf aanklagen?
Ivana
12 jaar geleden
Kaylee, dat is wat ik ook wilde vragen! Ik had je graag een punt gegeven.

Antwoorden (2)

Als er in het contract lichtgrijs staat dan heeft de aannemer het over te doen naar de gewenste kleur die in het contract staat.

Ga je toch akkoord met donkergrijs dan kun je met de aannemer overleggen of er iets van de prijs af kan,doet hij dit niet dan moet je er gewoon op staan dat hij het in de gewenste kleur over doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hallo, van de prijs doet hey niets maar hey beweerd dat 'lichtgrijs ' uit zie als donker grijs en vooral met gele stenen valt het wel goed op . Maar wat moet ik doen he , ben naar huizen gaan kijken waar ze ook licht grijs hebben gevoegd en idd het mijne is veel donkerder of de andereen met WTSB zou dat iets uithalen? mvg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zou je gewoon kunnen zeggen dat dit donkergrijs is en dat je gezien hebt in andere woningen wat lichtgrijs is. Er op staan dat hij het over doet en zoniet,dan van de prijs afhalen want je geeft hem de gelegenheid om het over te doen of iets van de prijs af te doen en hij werkt totaal niet mee. Ik zou dit wel schriftelijk doen en erbij zetten dat je verwacht dat je binnen 14 dagen een antwoord krijgt.
Niet overstag gaan niet accepteren,als het allemaal droog is, en het is niet naar je zin, laat het gewoon weer uitbikken.
Alleen moet er wel op gelet worden dat de steen niet beschadigd.
Trouwens wat een flut aannemer.
burgos