Waar vind ik zo'n hoekbureau?

Mijn bureau heb ik gekregen van iemand, ik vind hem superfijn, en ben op zoek naar zoiets dergelijks (deze zal niet eeuwig meegaan)

Het plaatje is echter van een bureau iets smaller, (109 x 109 cm) De mijne heeft nog extra vakken boven en onder, en is ongeveer 135 x 135.

Ik heb me al rotgezocht op internet, deze is van otto en dus te small.

Iets dergelijks, maar dan recht zou misschien ook wel kunnen, het gaat mij om de opbergruimte die ik nodig heb.

Wie o Wie weet waar ik iets dergelijks kan vinden?

Toegevoegd na 37 minuten:
Met dank aan reactie, ook een plaatje van het bureau dat ik nu heb :)

Inderdaad zou ik dan wel een nieuwe hebben, een tweedehandse heb nu zelf ook al :)

Picture for question
12 jaar geleden
in: Interieur
3.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op marktplaats vind ik een aantal, maar ik neem aan dat je een nieuw wilt. Even zodat we op dezelfde pagina zitten een linkje: http://www.zeelandnet.nl/prikbord/advertentie.php?id=4547343
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://huis-inrichting.marktplaats.nl/bureaus-en-bureaustoelen/525535144-hoekbureau.html?return=eJwtjctqwzAQRf8lYO9iPRyHIGOCu8pvKPY0EtYLaURLQ%2F%2B94zSb4dw7B65WQj2t4mNRsj%2BrQwGdFzMaxKQY22KC0HmdN0xOayxdcMxUW44QjjZkuxi04cHuNYOur%2FaNGMFBYMvAL51B767fbhLtWiaMTT%2BLpv9wdOaBn3aUL7zsiIQ%2FNhGWz7W83bS3nMDTYw7VA01T3L4o3iJs%2F6uNHCSP6Q75kav1CKTEYsmRbUp14m2KBZe4wnQ6C3EYf%2F8AO5dSkw%3D%3D&df=1&fs=1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of zoiets: http://www.maatmeubel.nl/maatmeubel/maatmeubel.nsf/htmlMeubels/40EE59534B19C851C1256F700043B90A/$FILE/AUT22206%20404%20bureau.jpg
sterredag
12 jaar geleden
Ik zal mijn vraag even aanpassen, idd zoiets dergelijks :)
sterredag
12 jaar geleden
trouwens die maatmeubel is wel grappig (doel bereikt, ruimte zat) maar dat zal vast een behoorlijke duit kosten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alsj je dat maatmeubel wil, heb je dan niet geoon de optie zoiets zelf in elkaar te zetten? Als je bij de ikea ene hoop boekenkasten naast elkaar zet en dan daar een (verstelbaar) bureau voor dat je op gelijke hogte zet met een anatal planken???
sterredag
12 jaar geleden
dan krijg je zo'n bij elkaar geraapt zooitje, wat niet echt stabiel is tenzij het daarvoor bedoeld is, zoals bij dat duitse bedrijf wat iemand in zijn antwoord zetten, ikea heeft dat met veel dingen, maar niet met bureau's

Het beste antwoord

Ik weet natuurlijk niet waar je woont en of dit dus een optie is, maar in Duitsland hebben ze daar behoorlijk veel keuze in! Bijvoorbeeld bij de winkel die ik in de link heb gezet - ik weet dat je daar naar hartelust kunt uit-/ opbouwen omdat het bijna allemaal op elkaar past. Overigens bezorgen ze ook, maar dat is niet echt goedkoop!

En bij Ikea hebben ze ook leuke hoekbureaus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kijk eens bij leenbakker of kwantum die hebbe meestal die buro s wel staan.wehkamp mischien of profijtmeubel

Hoop dat je hier wat aan heb
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Ikea verkopen ze zoiets. Micke heet hij!
12 jaar geleden
sterredag
12 jaar geleden
bedankt voor het zoeken, deze is veel kleiner, hij is een stuk smaller en beneden zijn er geen vakken waar ik wat in kan zetten. Hoewel dit al wel beter is dan wat ik tot nu toe bij o.a. ikea gevonden had.