hoe maak je fossielmeubels schoon die door rookaanslag zijn vergeeld ?

ik heb fossiel stenen meubels maar door rokers in huis erg vergeeld en dat vind ik doodzonde want de meubels waren nog al prijzig wie heeft er ook zulke meubels en heeft het zelfde probleem en ze schoon kunnen krijgen tips graag

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
6.8K

Het beste antwoord

Op ons bedrijf hebben wij in de showroom ook
deze meubels, wij hadden het zelfde probleem
Ik dacht hoe krijg ik dat schoon?
Heb een laagje water en 2 vaatwas tabletten
genomen( niet met blauw)en ze lekker geboend.
Nu wat dacht je ? prachtig geworden.
Succes
burgos
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je wel ik ga het uitproberen

Andere antwoorden (2)

Misschien zou je de oplossing kunnen vinden bij het reinigen van marmer.
B.v. met zout of zuiveringszout wat je in de keuken gebruikt.
Wel eerst even uitproberen van te voren.

Toegevoegd na 6 minuten:
Kijk eens op zuiveringszout weetjes.
Daar heb ik net op gekeken en daar staat het een en ander over het reinigen van marmer.
Misschien heb je er wat aan.
12 jaar geleden
Zulke meubels hebben wij ook gehad, verschrikkelijk duur geweest en zag er niet meer uit. Wij deden 1 a 2x per jaar als het lekker was alles naar buiten en in de tuin poetsen met een plantenspuit met wat water en verdund chloor erin. Waren wel hele zware meubels dus is niet 1 2 3 gebeurd, anders had ik het wel vaker gedaan dan 1 a 2 keer per jaar. Ben overigens blij dat we nu overgestapt zijn op andere meubels sinds we kinderen hebben, haha