Waar kan ik een kersboom kopen met fiber verlichting?

Hai ik ben op zoek naar een kerstboom met fiber/ glasvezel verlichting dat is zo een boom die met die hele kleine vaste twinkelverlichting steeds van kleur verandert.
Ik zoek wel een grote min 160cm liefst groter. Ben al in veel winkels geweest . tevergeefs. Wie heeft er voor mij een zeker adres omgeving den haag

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
1.3K

Antwoorden (3)

Ik heb vorige week nog zo'n boom gezien bij intratuin en bij de Makro. Bij de makro heb je dan wel een pasje nodig. Deze bomen komen steeds meer op en bij de Blokker en doe het zelf winkels is er ook dit jaar weer een groter assortiment.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij groenrijk hebben ze meestal wel veel kerstbomen en veel soorten verlichting. Ik zou het daar eens proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tuincentrum

Blokker

Makro

Sligro

V&D
Dat zijn winkels waar ik ze de afgelopen weken heb zin liggen