Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is elke zitzak geschikt voor buiten?

Wij willen het balkon wat gezelliger maken en we hebben op zolder nog wat zitzakken, nou zie ik wel eens bij bijv. strandtenten dat ze gewoon buiten in de regen liggen, is elke zitzak daar bestand tegen of zijn dat speciale?

Iemand nog wat leuke ideetjes om een balkon op te pimpen?

Alvast bedankt :D

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nee, niet iedere zitzak is geschikt voor buiten.
Dat hangt van het materiaal af en hoe ze gemaakt zijn.
De buitenkant moet van stevig waterafstotend materiaal zijn en de naden moeten waterdicht gemaakt zijn.

Outdoor zitzakken zijn waterproof.
http://www.zitzak-voor-thuis.nl/buiten-zitzakken-c5606.html?showall=Y&gclid=CN6NxcTG_qsCFYQm3godfXkHlg

Eigenlijk bij alles wat je pimpt moet je eerst lekker gaan soppen en opruimen. Zo dus ook op je balkonnetje of terras. Haal alle plantenpotjes leeg en was ze af, schrob de vloeren en de spijlen van je ‘hekje’ en gooi álles weg wat je niet meer gebruikt of zal gaan gebruiken.

Verven en schilderen!

Bekijk welke kleuren je leuk vind en welke kleuren je zitzakken zijn.
Bloempotten en bloembakken zijn belangrijk en verf die in je favoriete kleuren.
Verlichting: sfeerverlichting of kerstverlichting.
Let op de veiligheid ook bij nat weer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
prima tips +
Ivana
12 jaar geleden
Om die oude zitzakken maak je zelf de nieuwe bekleding van buiten-materiaal. De inhoud is meestal het meest duur en die heb je dan alvast op zolder klaar liggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
superbedankt! indd goeie tips, het is nylon en ik heb op die site gekeken maar het is het indoor model van sit & joy, misschien kan ik nog hoezen gaan kopen maar het was meer mijn idee om van de dingen die ik al heb het balkon te versieren. Met de rest ga ik lekker aan de slag!
Ligt er aan welke stof. Het enigste wat ik weet is om met waterdichte spray te spuiten net als op je schoenen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding