Wat is ongeveer de levensduur van een radiator? (in huis)

Hoe lang gaan radiatoren van je CV mee?

Toegevoegd na 1 uur:
En als die levensduur voorbij is; wat kan er dan aan kapot/versleten zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
13.4K

Het beste antwoord

ze kunnen echt meer dan 30 jaar mee gaan als er wat aan kapot gaat zoals de radiatorknopen dan kun je die wel vervangen en kan de radiator nog weer mee. de radiator kan gaan roesten vooral de oudere modellen maar ook dat kun je met speciale verf behandelen. je kunt er dan natuurlijk ook eem andere radiator ophangen ter vervanging. het is wel erg veel werk om de radiator te verven. ik heb het in ons oude huis ook wel eens gedaan hij knapt er wel van op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

de mijne doen het al 33 jaar prima
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
CV-radiatoren kunnen vele tientallen jaren mee.
In mijn ouderlijk huis staan radiatoren van 40 jaar en nog prima in orde.