Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet waar ik leuk behang voor jongens kan vinden?

Mijn zoontje is nu 8 maanden. Omdat we verhuizen, krijgt hij een nieuwe kamer. Ik wil graag een wand behangen met leuk jongensbehang, maar ik kan niks vinden.

Ik had in zijn vorige kamer muurstickers van Nouvelle Image (de dino's) en die vond ik echt superleuk (zie http://www.engeltjesendraken.nl/muurstickers-nouvelles-images-c-118_119/muurstickers-dino-nouvelles-images-p-1459).

Ik hou van dieren (wilde dieren, boerderijdieren, dino's) en dan het liefst grappige cartoons. Voor het behang wil ik geen hele realistische plaatjes, maar liever wat eenvoudigere kleurrijke tekeningen. Auto's, superhelden, Dora/Cars/Winnie the Pooh en andere tekenfilmfiguren vind ik allemaal niet leuk. Voor de kamer van mijn dochter heb ik vogeltjesbehang van Pip: http://www.pipstudio.com/nl/behang/traditional/pip-early-bird-geel-behang (dan weet je ongeveer welke smaak ik heb). Wie heeft de gouden tip?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Bij de Ikea heb je heel veel keuze, er zal vast wat bij zitten dat geschikt is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is dit iets? (zie link)
Een vrolijke boerderij met schattige, herkenbare dieren. Het is ook nog eens educatief omdat je samen met je zoontje (als hij iets ouder is) de dieren kunt benoemen en nadoen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de behangwebshop hebben ze wel leuke behangetjes voor een jongens kamer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ha! Dat is gaaf dinobehang! En die leeuwen zijn ook cool, ik ben alleen benieuwd of er ook andere dieren op staan. Alleen leeuwen is saai. Thanx!
Kijk eens op www.behangwereld.nl Hier heb ik pasgeleden mijn behang vandaan. Er is veel keus en ze hebben een showroom in Rotterdam.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien vind je strepen wel wat.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je strepen te saai vind kan je er ook nog leuke stickers en andere frutsels op plakken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het verf huis
daar verkopen ze ook behang
een vriendin van mij haar vader is de baas van die winkel
ze verkoopen er geweldig behang en ze kunnen je vast wel helpen!

Toegevoegd na 1 minuut:
hier onder de web site
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding