Bij welke winkelketens kan ik 5 meter brede vloerbedekking kopen?

Ik ga verhuizen en mijn nieuwe huiskamer is 5 meter breed. De gangbare breedte voor vloerbedekking (tapijt) is echter 4 meter. Weet iemand winkelketens waar ze 5 meter brede vloerbedekking hebben voor een normale prijs?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
6.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke regio/ plaats specifiek?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben vooral op zoek naar goedkoop en dan kom je meestal in de landelijke ketens terecht.. maar ik woon in Nijmegen, dus als je specifiek daar iets kan vinden ben ik je ook dankbaar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een vloerbedekking kiest met een iets hogere pool dan zie je er helemaal niets van dat hij niet kamerbreed is, een goede tapijtlegger lost dit zo voor je op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jah maar ik wil juist weer laagpolig, ik wil geen hoogpolig tapijt in mn woonkamer. (omdat ik t niet zo hygienisch vindt..)

Het beste antwoord

5 meter kan je wel krijgen in de normale tapijtwinkels (geen prijspakkers). Winkelketens als Kwantum hebben deze maatvoering niet.

Doordat er minder vraag naar is en de specifieke breedte zal de prijs duurder liggen dan 4 meter breed tapijt.

MB tapijt heeft kennelijk een aanbieding. Ik denk dat het ook goed is om je te orienteren via internet. Je kunt in Google als trefwoord "tapijt 5 meter" intypen, eventueel in je woonplaats.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kwantum heeft dat maar overige tapijt winkels hebben dat ook
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben bij de kwantum geweest, en heb daarna ook nog op hun website gekeken maar ik vind helemaal niks van 5 m breed..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
weet je echt zeker dat ze het daar hebben?
ook leenbakker heeft het.