Ik blijf nog 6jr in huidige woning wonen,loont t zich de moeite om nieuwe (goedkope) vloerbedekking en gordijnen te kopen?

Kan ook 5 of 7 jr zijn. Maar ben écht aan nieuwe spullen toe.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

Het ligt er helemaal aan wat je zelf wil. Heb je geen zin om nog jaren tegen oude vloerbedekking en gordijnen aan te kijken, dan zou ik zeker voor nieuwe gaan. Als het niet al te veel geld kost zul je blij zijn met je nieuwe spullen en kun je daarmee de tijd wel uitzitten. Voor goedkope spullen kun je terecht bij zaken als Kwantum en Leen Bakker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Ja tuurlijk 5 jaar is lang hoor dat is ongeveer 1|15 van je leven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 maar pff wat kom k dan nog vaak nwe gordijnen aant ophangen bah!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja zo is het , maar sommige mensen zijn nu eenmaal dom zeker !?
Ja, dat lijkt me zeker de moeite waard.

Zes jaren duren lang hoor, indien jij je elke dag zit te ergeren aan versleten vloerbedekking en gordijnen.

Indien je het kunt betalen, maak het dan ook zo gezellig mogelijk met het beschikbare budget.

Je leeft NU!!! Over zes jaar zie je hopelijk wel weer verder.

Toegevoegd na 16 minuten:
Op marktplaats.nl kun je soms prachtige en zo goed als nieuwe spullen kopen, voor een fractie van de nieuwprijs!

Zeker ook gordijnen. Mensen kopen het nieuw, gaan na een jaar onverwacht verhuizen, en op het nieuwe adres komt de maat niet uit. En zo kan jij je slag slaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 hai lieverd :) alles goed met u ?
Als je echt toe bent aan nieuw dan is het zeker de moeite om het te doen want 6 jaar is best wel lang als je nog in je 'oude troep' moet zitten.

Ik weet niet waar je woont,maar misschien is er bij jou in de buurt wel een winkel waar Turkse mensen inzitten die tapijt verkopen want je bent dan goedkoop uit en het wordt nog gratis gelegd ook.
Gordijnstof zou je op de markt kunnen kopen en dan zelf je gordijnen maken of iemand die dit voor je wilt doen als je het zelf niet kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk alleen doen als je dat kan betalen, maar je huis moet wel je thuis zijn.
Gordijnen kun je meenemen en voor je nieuwe woning op maat maken, dat kan met vloerbedekking ook, als je het los laat leggen, of alleen in de kanten vastlegt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou het wel doen, 6 jaar kan best lang zijn als je genoeg van je oude spullen hebt en die aan vervanging toe zijn. Als je bijv. naar Kwantum of Leenbakker gaat kan je voor een zacht prijsje leuke spullen kopen. En nu helemaal, want het is nog steeds opruiming.

En met nieuwe spullen lijkt alles weer wat fleuriger en dat voelt ook fijn.

Zelf moest ik jaren geleden een stukje vloerbedekking vervangen wat echt heel vies was geworden en niet meer schoon kon. Ik wist dat ik zou verhuizen, maar niet hoe lang het zou duren voor het zover was, ik heb de gok gewaagd en was er heel blij mee dat ik het gedaan had. Achteraf duurde het toch nog veel langer voor ik verhuisde, dus was het een goede gok.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het kunt betalen zou ik het doen want die 6 jaar zouden ook weleens 9 of 10 jaar kunnen worden. En gordijnen en vloerbedekking kunnen vaak nog meegenomen worden naar de nieuwe woning.
Kijk ook eens op www.buurtlink.nl. Daar worden gordijnen soms ook heel goedkoop tweedehands aangeboden. En bij een outletstore kun je ook goedkoop terecht. Op internet staan sowieso meerdere zaken waar je goedkope vloerbedekking en/of gordijnen kunt kopen: Typ goedkope vloerbedekking of goedkope gordijnen in en je komt op deze sites terecht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja Dreamqueen, ik sluit me helemaal aan bij de vorige schrijvers. Zes jaar is erg lang om je te ergeren aan oude en versleten spullen. Het is "even" werk, vooral de vloerbedekking, want je meubels moeten er toch uit of verplaatst worden. Maar daarna voelt het zo fijn.
Het is wel verstandig om daar niet te lang mee te wachten. In de zomer kun je wellicht een deel van je meubels buiten zetten (als je een tuin hebt).
Bij Kwantum kun je voor een prik gordijnen laten maken. Ze hebben nu een actie dat gordijnen gratis worden gemaakt. Ik weet niet hoe lang die actie duurt. Neem ze niet te krap, dan kan je ze later meeverhuizen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is zeker de moeite waard. Als je niet veel geld hebt voor vloerbedekking kun je bij dit soort winkels om zg. coupons vragen. Dit zijn stukjes vloerbedekking voor kleinere kamers die ze niet meer kunnen verkopen tegen de normale prijs omdat ze vaak te klein zijn voor kamers maar die voor kleinere ruimtes (halletje, gang) nog wel kunnen. Desnoods 2 tegen stukjes elkaar aanleggen. Kwantum is heel goedkoop met gordijnen en ze maken ze ook nog eens gratis.