Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik op mijn boxspring een gewone matras leggen als het matras aan vervanging toe is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
20.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja, dat is mogelijk, maar laat je eerst goed informeren.
Boxsprings:
Een matras is veruit het belangrijkste onderdeel van uw slaapcomfort. 80 a 90% van uw slaapcomfort wordt dan ook door de matras verzorgd. De bodem dient vooral om uw matras te ondersteunen en is dus ondergeschikt aan de matras.
Wanneer u een beperkt budget heeft, kan u beter een goede matras met een goedkopere bodem nemen. En niet een goede bodem met een goedkopere matras.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Op matrassen staat normaal gesproken voor welke soort bodems deze geschikt zijn. Let hier dus op als je een nieuw matras gaat kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan,ik heb het zelf vorig jaar ook gedaan.
De verkoper zal wel vragen welk bedbodem je hebt dus in jouw geval een boxspring,hij weet dat precies welke matrassen je er op kunt liggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de matras gewoon regelmatig draait, kan volgens mij elke matras wel, ik zou het wel doen, vaak zijn de speciale matrassen ook weer met een speciaal prijskaartje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding