Gwn naar een grote beddenwinkel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op marktplaats?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel even checken op houtworm!
Ga eens langs bij de kringloop.
Heb je een foto van het bed wat je zoekt.?
Wij als kringloop noteren de wensen van de klanten.en als het er is dan bellen we.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een kajuitbed.
Daar kun je misschien op verder zoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 Even op die site gekeken, hartstikke leuke bedden!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze zijn toch ook prachtig http://www.kinderbedden.info/inhoud/kinderbedden.php
Hallo,

wij hebben onze bedden laten maken bij kinderbedden. info
Plaatje mailen en hij maakt het na.
Wij hebben bijna exact dezelfde bedden laten maken. Deze zijn ook demontabel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daarna heb ik een bed zelf nagemaakt gong ook
goed. als je een foto wil zien stuur je email maar
Kijk eens op www.troc.com
Bv http://www.troc.com/nl/pid36-prid42411103523-bed-rococo-massie-prachtig-snijwerk-leder-afwerking-200-x-200-cm.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet een exemplaar voor je te koop voor een zacht prijsje, een student wil er vanaf.
Het gaat om een grenen bedombouw van ongeveer 1,40 m x 2,00 m. Ik ga op zoek naar een afbeelding en die stuur ik je wel toe.
A.s. weekend ga ik die student helpen verhuizen in Groningen.

Toegevoegd na 1 minuut:
het is echt oud grenen hout.