Bestaan er bureaustoelen op wielen die niet wegrijden als de vloer schuin afloopt? Of heeft iemand tips hoe de stoel niet wegglijdt?

13 jaar geleden
in: Interieur
9.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
U kunt uw jacht ook beter ballasten totdat alles weer op zijn merk staat. (waterpas)

Het beste antwoord

Heb ik zelf ook je moet een stuk oud tapijt of doorzichtig rubber en onder leggen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Leg er een stuk hoogpolige vloerbedekking onder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeft degene van de min ook een uitleg, dan begrijp ik het ook mischien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geef geen min, maar vind het niet zo'n heel goed antwoord. Dat staat toch raar? Je kunt m.i. beter wielen kopen die geschikt zijn voor gladde ondergrond, daar speelt het wegrollen net zo goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan mooi staan hoor.....Maar jouw idee is wel beter!
je kunt 2 of meer wieltjes haaks op derijrichting zetten als je de stoel wegzet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De wielen demonteren??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor verschillende soorten ondergrond kan je verschillende soorten rollende wieltjes krijgen. Op een beetje schuine ondergrond zou je toch zonder wegrijden kunnen zitten met (heel) zwaar rollende wieltjes. Als het nog schuiner loopt kan je het beste de wieltjes vervangen door vaste noppen.

Ik begrijp overigens niet goed waar je bureaustoel zou wllen plaatsen op een schuine ondergrond?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je jezelf er overheen kan zetten dat ze niet direct als bureaustoel bedoeld zijn, is een trippelstoel misschien wel wat. Hierbij kan je de stoel met een hendel op de 'rem' zetten (zie afbeelding).
Deze stoelen hebben tevens tot voordeel dat je ze op vele manieren kan verstellen / aanpassen aan je wensen / houding.
Mogelijk ook tweedehands voor een aantrekkelijke prijs te koop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een drempeltje op de vloer maken achter waar de stoel moet staan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meeste bedrijven die kantoormeubelen verkopen kunnen stoelen met zelfblokkerende wielen. Als je erop zit draaien de wielen en onbelast blokkeren ze. Als je ook wilt blokkeren als je op de stoel zit kun je het beste een stoel met wieltjes aanschaffen die je niet-automatisch kunt blokkeren. Losse wielsetjes zijn natuurlijk ook mogelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op verzoek kunnen de wieltjes vervangen worden door vaste (verstelbare) pootjes. Alle voordelen van een bureaustoel en te gebruiken op een schuine vloer.