Is er een kerstboomverkoop in de buurt van de Kunsthal in Rotterdam of eventueel in het centrum?

Ben pas verhuisd en vraag me af waar ik hier een echte kerstboom kan kopen. Ik heb niet de beschikking over een auto dus het moet op loopafstand zijn. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

Tis een paar jaar geleden maar kan me herinneren dat er toen der tijd een kerstboom stal stond bij het eendrachtsplein...maar weet niet of hij er nu nog is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Andere jaren verkocht de bloemenstal op de Oude Binnenweg kerstbomen.