Waar kan je leuke spullen kopen , niet al te duur, voor op een slaapkamer een 14jarige meisje/vrouw/tiener?

Ik ben niet op zoek naar een bed en kledingkast, maar meer naar spulletjes zoals grappige kaarsjes fotolijstjes weet ik veel wat ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
1.7K

Het beste antwoord

Xenos, Expo, Action.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

...Kringloopwinkel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Leen Bakker, de Hema, op de markt, bij de Eurowinkel, als je goed snuffelt bij V&D, bij Kruidvat hebben ze ook, zeker rond de feestdagen, leuke dingetjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ikea, bijenkorf, hema, blokker
Eigenlijk heb je overal wel kans, speciale cadeauwinkels kunnen ook leuk spul hebben voor een redelijke prijs.
Intratuin of groenrijk
anneliez
13 jaar geleden
Kijk eens op Marktplaats.nl bij de rubriek Gratis af te halen. Richt je huis in zonder een cent uit te geven (wel moet je zorgen voor vervoer):
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Start een paar kettingbrieven waarbij dit soort spullen worden gestuurd aan de bovenste van de ketting.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij kringloopwinkel Het Goed, ziet er net uit als een gewone winkel....
www.hetgoed.nl