Waar zou ik een gordijnroede (een koperen buis) kunnen kopen/krijgen/vinden die als een halve boog om de draai van de opening van de deur zou zitten.

Zoiets heb ik eens in een café gezien.
Om de eerste kou tegen te houden van buiten.
Ik weet niet goed hoe ik het anders moet uitleggen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
2.6K

Het beste antwoord

Ik heb nog 2 roeden en wel van koper . Ze komen uit een oud herenhuis.Wanneer je belangstelling hebt laat u het maar weten.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb belangstelling

Andere antwoorden (6)

Neem contact op met het betreffende cafe en vraag hoe zij eraan gekomen zijn. Verder zou ik eens 'googelen onder horeca-inrichting. Of informeer eens bij de horeca-groothandel (Sligro, Metro...).

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Merci!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou niet meer weten welk café en googelen heb ik gedaan maar bracht me niet verder maar bedankt
Je kunt zoiets bij de betere ijzerwarenzaak, die nog een werkplaats heeft, gewoon op maat laten maken.
13 jaar geleden
http://www.johnvanalff.nl/paginas/roeden.html

Dit is RVS maar misschien weten ze meer: http://huis.marktplaza.nl/overige/RVS-gordijnroede-diverse-afmetingen-gebogen-roedes-12812989.htm

Of speuren bij bedrijven die tweedehands interieurs verkopen.
Of er een laten maken door een koperwerker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mailtje gestuurd bedankt
Neem een roede voor een douchegordijn, deze zijn veel meer te koop met een bocht erin dan de normale gordijnroedes.
De normale gordijnroedes met een bocht zijn door een winkel gewoon te bestellen bij de groothandel, bijvoorbeeld hier: http://www.duko.com/catalogus/index.php
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je vragen bij een cv installateur of een loodgieter/waterfitter.
Bedenk eerst hoe je de buis zou willen bevestigen en toch het gordijn schuifbaar maken en houden.
Alternatief is om een woninginrichter te vragen om een gordijnrails o.i.d. te maken en te bevestigen. Die snapt het probleem en kan het totaal verzorgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij een stoffeerder maken ze alle maten roedes op maat, ook kopere. Gewoon eens informeren.

Neem ook eens een kijkje op Marktplaats.