Is het mogelijk om een hypotheek af te sluiten zonder inkomen uit loondienst (later wel uit huur) met een huis als onderpand?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.7K
TurfGraver
6 jaar geleden
Als je bank kan vinden die zo gek is.
Ben bang van niet.
Overigens, bin een hypotheek is de huis altijd de onderpand.
tinus1969
6 jaar geleden
In de praktijk is dat niet tot nauwelijks mogelijk.

Antwoorden (1)

Hi Dude, zal moeilijk worden denk ik, ben je al bij een hypotheek adviseur geweest. Het ligt eraan hoeveel je wilt lenen. De opbrengst van de verhuur plus andere inkomstem moeten aantoonbaar en gegarandeerd zijn, om daarmee de schuld en rente te betalen.