Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je een hypotheek krijgen op basis van intentieverklaring met hierin loonsverhoging?

Mijn vriend en ik willen samen een huis kopen. Hij heeft momenteel een jaarcontract waarbij zijn werkgever op korte termijn dit contract om wil zetten in een vast contract met loonsverhoging. Hij is hierbij ook bereid om dit zwart op wit te zetten. Ik zelf ben net afgestudeerd en heb alleen maar een 0 uren contract, de afgelopen 3 jaren heb ik nauwelijks gewerkt in verband met mijn studie. Wel zit ik in de zorg en heb ik voldoende perspectief qua werk en ook op korte termijn op vaste uren.
Gaat een hypotheekverstrekker op basis van het nieuwe inkomen van mijn vriend een hypotheek berekenen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja dat doen ze je vriend moet dan wel een verklaring hebben van een onherroepelijke loonsverhoging en dat moet wel binnen 6 maanden plaatsvinden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je reactie! Geld dit ook wanneer het huidige contract nog maar een jaarcontract is?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat weet ik niet ik had al een vast contract en toen rekende ze het mee

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding