Mag ik in mijn vrije sectorhuis blijven wonen als mijn partner ook medehuurder eruit gaat?

Mag ik in mijn vrije sector huis blijven wonen als mijn partner ook medehuurder eruit gaat? Ik kan het maandelijkse huur bedrag blijven betalen maar ik verdien niet de 3,5 keer maandhuur die voor de vrije sector geld!?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Ja zo lang jij de huur kan betalen.
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dank voor je antwoord ronron1212. Dus als ik de huur maandelijkse overmaak en de regel van 3.5 keer huur moeten kunnen betalen (vrije sector) wat in het huur contract staat wat ik dus niet kan betalen is het overmaken van de huur de enige vereiste?
ronron1212
3 jaar geleden
Ja je woont er al dus gewoon blijven betalen.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ja je woont er al dus gewoon blijven betalen zeg jij, hoe kan ik dit met zekerheid weten met andere woorden ben ik graag benieuwd naar de bron?
tinus1969
3 jaar geleden
Als je medehuurder vertrekt en ook van het huurcontract geschrapt wil worden, moet je tov verhuurder kunnen aantonen dat je genoeg verdient. En dat is hier blijkbaar een probleem.