Wat is een goedkope manier van wonen?

Het hoeft allemaal niet luxe te zijn, maar het moet wel realistisch zijn voor in de winter.
We zijn met zijn tweeën en hebben dus wel wat, maar willen echt het minimale uitgeven de aankomende tijd.
Heeft iemand hier ervaring mee? Met alternatief wonen.
Zijn er misschien dingen die ik zou kunnen opzoeken of iets wat interessant kan zijn?
(Er is geen grote spaarrekening voor bijvoorbeeld een tiny house of iets dergelijks)

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Meld je aan bij Ad Hoc om antikraak te gaan wonen.
3 jaar geleden
Verhuizen naar een rustig dorp buiten de randstad (mocht je daar wonen). Is vaak veel goedkoper.