Ik huur een huis alleen kon voor de sleutel overdracht toch de huur en borg niet betalen, wat zijn mijn rechten en plichten?

Wat zijn dan mijn rechten en plichten en die van de verhuurder?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Je hebt het huis dus niet gekregen en dat zal naar een ander gaan. Je hebt geen rechten huren is betalen.
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dat begrijp ik Ron. Maar wat kan de verhuurder op mij verhalen? Is bijvoorbeeld een vraag mbt bijv huurderving. Moet het contract via een rechter ontbonden worden? Of is hij door nakomen direct ontbonden? Dat zijn allemaal vragen wat ik nog heb
ronron1212
3 jaar geleden
Ja dat ligt er aan hebben ze bij de sleutel overdacht niets gezegd dan. Wat je nu vraagt staat ook niet in je vraag.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik vraag na wettelijk niet na wat hij zegt. Maar goed het is makkelijk antwoorden dat ik geen rechten hebt maar hier houd je kennis op. Duidelijk. Omdat je antwoord beperkt en niet doordacht is op basis van mijn vraag waar ik uitleg dat ik opzoek ben naar beide rechten en plichten van zowel huurder als verhuurder.
ronron1212
3 jaar geleden
Je wilt schijnbaar niet accepteren dat je geen rechten hebt. Wees blij dat de verhuurder je geen vordering stuurt voor gemiste inkomsten en kosten. maar dat is je waarschijnlijk wel verteld toen je niet kon betalen.
Erna55
3 jaar geleden
@tdvries: de plichten die de huurder heeft : betalen van de huur en de borg.
De rechten van de verhuurder : de verhuurder heeft recht op huur en borg.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Het gaat hier niet om acceptatie. Ik weet dat ik moet betalen. Het gaat hier om een vraag waar ik diepgang verwacht. Juridisch en niet betalen en ontvangen. Zoals ik aangeef jullie kennis is onvoldoende, voor het antwoord dat ik zoek. En dat geeft niet stel het op prijs met wat jullie doen. Ik neem contact op met een juridisch adviseur, voor het complexere probleem
crispy
3 jaar geleden
@tdvries Als je bij je juridisch adviseur net zo weinig informatie geeft als hier, krijg je daar ook geen diepgang.
ronron1212
3 jaar geleden
Als je zelf de vraag niet goed kan formuleren dan wens ik je veel succes. Halve vragen kunnen wij niet beantwoorden.
Erna55
3 jaar geleden
@tdvries:
Overweeg eens : " omdat mijn vraag beperkt en niet doordacht is ..... "
En welke rechten denk je nog te hebben ?